STARTPAGINA

EVEN VOORSTELLEN

In mei 1994 ben ik mijn loopbaan begonnen als jongste assistent bij het accountantskantoor van mijn vader; ‘Accountants-combinatie De Liemers’ te Zevenaar. Na een aantal jaar vakantiewerk te hebben verricht en met het vak in aanraking te zijn gekomen, hoefde ik niet lang na te denken toen ik in 1994 gevraagd werd om er voor vast te komen werken. Op dit kleine kantoor is de basis voor mijn verdere loopbaan gelegd. Door voor veel soorten ondernemingen in verschillende branches te werken, ben ik breed opgeleid. Uiteindelijk deed ik zo’n beetje alles voor een klant; van het verwerken van financiële- en loonadministraties tot en met het samenstellen van jaarrekeningen en opstellen van alle soorten belastingaangiften.


RUIM 21 JAAR ERVARING

In 1999 heeft mijn vader zijn kantoor overgedragen aan Walgemoed Accountants & Belastingadviseurs, waarna een jaar later een fusie met BDO Accountants & Belastingadviseurs volgde. Weer een jaar later werd ons kantoor met de vestigingen in Oosterbeek en Arnhem samengevoegd tot één groot kantoor in Arnhem. Dit betekende onder andere dat ik bepaalde werkzaamheden moest afstoten en ik mij meer ging richten op de samenstelpraktijk. Al met al heb ik ruim 21 jaar in dienstverband ervaring opgedaan in de accountancy.
OP KLEINE SCHAAL

Na het uittreden van mijn vader, begin 2003, heeft hij met een klein zelfstandig adviesbureau vanuit huis een klein aantal ondernemers nog persoonlijk bijgestaan. Na zijn overlijden in 2007, heb ik een aantal klanten ondergebracht bij mijn werkgever. Daarnaast ben ik, met toestemming van mijn werkgever, enkele van mijn vaders klanten gaan bedienen. Zo kon ik zijn werk op kleine schaal voortzetten. Gezien diverse ontwikkelingen bij mijn werkgever in de laatste jaren en het invoeren van een nieuwe werkwijze, moesten de medewerkers in beweging komen… En dat heb ik gedaan!


ZELFSTANDIG ONDERNEMER

Na het afzetten van de plussen en de minnen, heb ik besloten niet de toekomst bij mijn werkgever af te wachten maar zelf de grote en uitdagende stap te zetten.


Per 1 Oktober 2015 werk ik volledig als zelfstandig ondernemer met een informele en persoonlijke insteek voor de kleinere ondernemers.

Daar ligt mijn passie en kracht.



MARC WILDEMAN

Administrateur en Financieel Analist

Administratieve werkzaamheden voor ZZP'er, eenmanszaak, V.O.F en B.V.

VRAAG OFFERTE AAN

© 2016 Sveka Administraties  |  Algemene Voorwaarden

website ontworpen door Identra